Download CS 1.8

Download CS 1.8 Goiceasoft

Descriere: Cautam pe google un Counter-Strike,si am vazut pe o pagina web Counter-Strike 1.8.

CD-Key: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Peste tot !

Contine:
Modele schimbate in proportie de 85%.
Sunete schimbate in proportie de 30%.
Fundalul schimbat.

Informatii:
Este in format .rar.
Are marime de 550mb.
Suplimentar : Am Schimbat : *Culorile


Descarca CS-ul apasand pe unul din butoanelel de mai jos !
Descarca CS 1.6 Non-Steam - Arhiva Descarca CS 1.6 Non-Steam - Executabil Descarca CS 1.6 Non-Steam - Torrent

5 comentarii:

  1. Cel mai frumos cs jucat :* sunt iubit de el

    RăspundețiȘtergere
  2. E smecher are skin-uri realistice dar totusi sun hacker si dau headShot
    Din prima in pula mea si e urat dar imi place are skin-uri tari totul este
    Realistic pana si Skin-urile de player sunt realistice dar numele nu este
    prea tare dar totusi imi place 100% like

    RăspundețiȘtergere